Praktische informatie over de behandeling

Wat mag je van ons verwachten voor, tijdens en na je behandeling? In onze behandelwegwijzer vind je veel praktische informatie (kwaliteitsstatuut). Ook vind je op deze website altijd de meest actuele wachttijden, de kosten van een behandeling of hoe een aanmelding bij NPI verloopt.

Als je al in behandeling bent bij NPI, dan kun je met je vragen ook altijd terecht bij je eigen behandelaar of bij ons wekelijkse cliëntenspreekuur, iedere woensdag van 09:30 tot 10:30 uur via 020 590 4700.

Aanmelden

Warm welkom
Als de verwijzing bij ons binnen is gekomen, heten we je graag Warm Welkom. Je ontvangt daarom een e-mail met daarin een uitnodiging voor onze digitale omgeving die Warm Welkom heet. Hier vind je informatie over:

  • Jouw route binnen Arkin, met informatie over je verwijzing, eventuele wachttijden en het intakegesprek.
  • Wat je hier al kunt doen om te werken aan je herstel. Je kunt meteen beginnen.
  • De kosten en vergoedingen van jouw behandeling.
  • Waar je terecht kunt met vragen.

Mocht je geen mail van ons krijgen over dit digitale platform, dan kun je bellen naar 088-505 12 21 (Centrale Aanmelding Arkin). Wij zorgen ervoor dat je dan alsnog gebruik kunt maken van ons Warm Welkom.

PGO

Vanaf 12 januari 2022 kun je als cliënt van NPI onderdelen van je zorgdossier bekijken in een persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO). Bekijk de animatie voor meer informatie. Op de website van Arkin staan veelgestelde vragen over het gebruik van een PGO.